Příští sezóna bez Diamanta

Vypadá to, že příští rok se čeští chovatelé budou muset obejít bez hřebce Diamante (Treliver Decanter - Sovereign Prince), o kterém jsem psala článek na Equichannel (zde). Hřebec by měl zamířit do Německa.

Nikdo ovšem nemusí smutnit, neboť na předvýběr/výběr hřebců do plemenitby PK CS je již připraven jeho bratr po Phin Phin (Chin Chin - Abdullah)
Já osobně to vidím na 99% pravděpodobnost, že licenci obdrží a CS, resp. ERC Pardubice-Mnětice, tak bude mít v nabídce opět "žlutého" hřebce. Jak to vidíte vy? 



Komentáře

  1. ...tohle si němci od nás nezaslouží :(

    anms.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Napadlo mě něco velmi podobného. Já jsem proti tomuto hřebci v chovu od počátku. Už z principu, ne kvůli jeho barvě. Pokud jsou nastaveny určité podmínky pro výběr hřebce do plemenitby, tak se jim nemá uhýbat jen právě kvůli barvě. Ale víme všichni jak to funguje...

      Vymazat
    2. zajímalo by mě která německá PK si tenhle klenot pustí do chovu

      anms.

      Vymazat
    3. Tak to mě také, jakmile to zjistím, podělím se :-)

      Vymazat
  2. já osobně si myslím, že žlutý bratr bude propadák, protože jeho zbarvení nebude jistotou žlutého (plavého) hříběte jako bylo u Diamanta. Minimálně o 50% klisen bude mít míň, než jeho modrooký bratr, odhaduji ho do 25 kobyl (ani původ Phin Phin ho nezachrání). Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale stále se hraje o nástupce Minerála, který prostě a jednoduše stárne. A lidi stále táhnou hřebci, co se zlatě lesknou. Podle mě licenci dostane, kolik bude mít klisen si netroufám odhadnout. Bude záležet na konkurenci a zda se podaří dovézt jiného hřebce jako alternativu - viz. třeba Alasdair.

      Vymazat
  3. CHIN CHIP na prodej
    http://www.verkaufspferde.cz/horses/chin-chip/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky