Kontaktní e-mail - omluva

Chtěla bych se tímto omluvit všem, na jejichž e-maily jsem nereagovala. Na "blogový" e-mail jsem delší dobu nekoukla a nahromadila se mi tam pošta. Slibuji, že jej budu nyní kontrolovat častěji. V případě, že něco spěchá nebo si stejně jako teď zapomenu zkontrolovat poštu, klidně na mě křikněte v komentářích :-) Rozhodně to není o tom, že bych Vás ignorovala nebo nechtěla odpovědět. 
Pokud byste měli informace, články nebo reportáže, které byste zde rádi zveřejnili, určitě se nebojte mi napsat. Provozuji sice blog bezplatně, tudíž Vám nemohu zaplatit, ale pokud byste se chtěli o něco podělit s dalšími nadšenci pro koně a jejich chov, neváhejte! Budu jen ráda!
A je jedno jestli jde o text nebo fotografie. Musíme si přece pomáhat.

Pochlubte se také narozenými hříbátky (přehlednou databázi s fotogalerií si můžeme vytvořit zde) a můžeme si i vytvořit přehlednou databázi s fotogalerií s názvem "připařovací plány 2014" - pošlete foto klisny a jméno vybraného hřebce a já je doplním.


PS: Blogový e-mail mám pro přehlednost jiný než soukromý. Polepším se :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky