Předvýběr hřebců do plemenitby PK ČT - zvítězil Quentino

Předvýběr hřebců do plemenitby PK ČT je za námi. Přímý přenos EquiTV bohužel kvůli technickým problémům spíše neběžel než běžel, ale můžeme se těšit na záznam celého dne, tak si ho nenechte ujít. Na Jezdci.cz je již fotogalerie (zde) a EquiTV (zde) dodala i videa. Adriana Klápová a Šárka Votavová byly včera také na místě i s fotoaparáty, takže se můžeme těšit na mnoho fotografií. Dokonce i SCHČT již zveřejnil výsledky! Ale teď už se pojďme podívat jak to dopadlo.
Komise vybrala tyto starší hřebce:
  • Dumont (De Niro - Landadel), old.
  • Lasing (Lantaan - Palisco), ČT
  • Qentino Doth-M (Guidam Sohn - Carol), ČT
  • Rico-HF (Radegast - Gottward), ČT
  • Trevis Jospo (Topas-8 - Fleming), ČT

Mladí hřebci
  1. Quentino (Quick Fire - Cassini I), holšt.
  2. Quintago (Quintero - Contender), holšt.
  3. Chronos (Guidam Sohn - Landino), ČT
  4. Champagnero (Chin Champ - Quintero), holšt.
  5. GO - ON T.S. (Corlensky G - Air Jordan Z), KWPN
  6. Conway (Przedswit Lionel - Cascavello), ČT
  7. Flyinge Gucci (Flyinge Garibaldi - Przedswit Horymír), ČT
Quentino získal prémii a bude tedy chovatelům k dispozici v nové sezóně (ZH Tlumačov). Předvybraní hřebci se musí účastnit staničního 70denního testu.
Quentino (Quick Fire - Cassini I), foto Adriana Klápová
 
GO - ON T.S. (Corlensky G - Air Jordan Z), foto Adriana Klápová
    Conway (Przedswit Lionel - Cascavello), foto adriana Klápová


    Více k původu hřebců již brzy :-)

Komentáře

  1. TEN PŘEDVYBRANY 1 JE CHROMEJ NA PŘETKY KOPYTA BEZ CITU ASI RUŽIČKA JE SLEPEJ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, odkud máte toto info. Děkuji.

      Adi

      Vymazat
  2. Je s podivem že tak korektní kůň jako Rozruch s idealními mírami koně nemluvě ,původ matky žádný pochybný dovoz s vadama, za níské ceny a narozen jak se říká na rodné hroudě to znamená plus jen tyto argumety o koni nerozebírajíc je nad vší pochybnost tento monopol mě zvedá ze židle a to mě je 77 roku hlavně že se uplatnil hřebec Lásing monopol Růžičku, Hošáků Riko HF to je k smíchu Armando B ho 3 strčí do zadku jen ty čeští chovatelé se nechají vodit za nos vzpomeńme Arysta Z chromajzl ve svém věku chovatelský propadák , kam násTtlumačov zase směřuje, je mě s toho špatně, koně a šlechtění si zaslouží lepší a čistší přístup a né jen vidinu peněz a přínosu účelového jednání. Pro rozjetý vlak kteří naskočily a mají peníze uvážil jsem že vyztoupim ze spolku ASCHK a to definitývně...a to co jste řekla paníTyno s vámi souhlasím vykulčit agresivní kůń. Jen Hladčík to ví a přezto všechno se ho snaží uchovnit, cena je rozhodující levně koupit, draho prodat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Vás nechcu naštvat ale matka po Donnerschlag nemůže být "žádný pochybný dovoz s vadama"? Já jsem Rozrucha neviděla ale toto opravdu nelze striktně paušalizovat.

      Vymazat
    2. Je to věc názoru, nevím, ale Aristo snad předvedl, že do chovu patří a to jednak skvělým původem a jednak vyrovnanou a dlouhodobou sportovní výkonností. Má už mnoho slibných potomků. Chovatelé v ČR mají přece velký výběr, co se plemeníků týká a znalý chovatel by měl poznat, kde je kvalita. Je to i úhel pohledu, někomu stačí český hroudošlap (nechci tím urážet koně českého chovu - myslím plemeníky s výkonností Z,ZL) a někdo je ochotný třeba i zariskovat a jít do ve sportu zatím neprověřeného koně světových linií..... Důsledek si tak jako tak poneseme sami, chovatelé....

      Vymazat
  3. S panem předchozím komentátorem tedy nemůžu souhlasit ve všech bodech (úplně mu nerozumím:)), ale konkrétně ten Lasing mi taky moc nesedí. Není to žádná hajtra samozřejmě, kvalitní sportovní kůň, ale... přijde mi jakýsi podměrečný, takový nijaký no. Jednoduše u něj to zrovna svádí k: otec blablabla, matka blablablabla, chovatel Růžička - vybrán, to je jasný Karle! :D
    Ale třeba se mýlím, podotýkám!
    KD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a neví někdo jestli se dá dohledat zápis? Zajímal by mě komentář k vybraným i nevybraným starším hřebcům

      Vymazat
    2. "otec blablabla, matka blablablabla, chovatel Růžička - vybrán, to je jasný Karle! " tady mi někdo mluví z duše :) Petra

      Vymazat
  4. pár postřehů

    starší hřebci
    bohužel sem přijel později a nestihl jsem první dva, překvapilo mě neuchovnění Calucy Z, ale neviděl sem ho
    jinak drezurni hřebci předčili skokové, Trevis fakt nádhernej ve všech směrech, Dumont to samé, ze skokových se mě naopak Lasing docela líbil ale jestli to stačí na uchovnění si netrofám hodnotit, naopak Qentino ani Rico mě moc nenadchli

    mladí hřebci:
    dle mého názoru byli na výběru tři kvalitní koně , Quentino (o jeho vítězství asi není pochyb), Quintago a pro mě velký favorit Go-On (bohužel trochu zatím nedospělí, ale super skokan) - víc bych jich nevybral, co nechápu je důvod zařazení Conwaye, který byl v rámci předvedených hřebců podprůměr, druhá věc - pokud byli vybráni průměrní Flyinge Gucci a Chronos, nevím proč nebyli vybráni také Rozruch a Dargon, kteří byli minimálně srovnatelní, spíš lepší

    anms.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky