Předvýběr hřebců do plemenitby PK ČT 2013 - aktualizovaný katalog

Na webových stránkách SCHČT se objevil aktualizovaný katalog pro Předvýběr hřebců do plemenitby PK ČT, který se uskuteční příští víkend. Díky fotografiím vypadá skutečně dobře.
Odkazy na katalog - mladí hřebci + starší hřebci
Jak je to s vámi? Chystáte se někdo?
Bohužel pro mě je v pátek předvádění hřebců na tvrdém povrchu a skok ve volnosti a předvedení starších hřebců až v sobotu. Takže já nejspíš oželím páteční posouzení exteriéru, což mě hodně mrzí. Přijde mi zajímavější sledovat pohyb koně na tvrdém než sledovat nabušené hřebce pérující ve volnosti v hale, kdy se předvádí každý hřebec. Ale bohužel dva volné dny nemám. 
Naštěstí je ale v záloze online přenos, takže se přinejhorším můžeme sejít s čajem/kávou u PC a diskutovat přímo na chatu nebo diskuzi na Equichannelu :-)

PS: Bližší informace k hřebcům a jejich původům si zde řekneme až po Předvýběru. Uvidíme, kdo uspěje a kdo ne. Mimochodem, máte už svého favorita? Kteří hřebci Vás alespoň zaujali?

Komentáře

  1. jen bych radši opravil PK CS na PK ČT, mohlo by se to někoho dotknout :)

    anms.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Povedl se mi opravdu hodně dobrý překlep :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky