RPK SCHČT bude reagovat na článek na Equichannelu?

Na webu SCHČT je nový zápis z jednání předsednictva z 22.3.2012.Nevím jestli je čtete, ale občas tam člověk najde zajímavosti, navíc jak jinak se něco dozvědět, že?
  • Jedna z nejzajímavějších částí je následující, cituji: "M.Kubištová – dne 15.3.2012 byl na stránkách Equichannelu zveřejněn obsažný článek Hřebci A1/1 v teplokrevném chovu - Scyris . Žádám RPK ČT o vyjádření k tomuto článku." Nevím jak vy, ale já jsem na reakci RPK ČT velmi zvědavá. No, nechme se překvapit. Ale pokud by RPK potažmo celý SCHČT začal pružněji reagovat (nebo spíše začal reagovat), bylo by to příjemným překvapením. Tentokrát budou obhajovat své rozhodnutí, ale všichni bychom určitě velmi rádi četli různá doporučení a informace ohledně chovu přímo od tohoto zdroje. Podpora chovatelů, to je to oč tu běží. V každém případě nevím jak vy, ale já čtu Eviny články velmi ráda, něco takového tu dlouho chybělo.
  • Další věcí, která mě zaujala je následující, opět cituji: "návrh MVDr.Sedláčka – klisna, která je zařazena do AP a 6 let po sobě není zapuštěna bude z AP ČT vyřazena – zamítnuto". Jednoznačně souhlasím se zamítnutím. Proč by měla být klisna vyřazena? Velmi by mne zajímaly argumenty pana MVDr. Sedláčka, které ho vedly k tomuto návrhu. To klisna po 6 letech ztrácí kvality, kvůli kterým byla do AP zařazena? 
  • Další citace: "za RPK – příspěvek Ing.Jiskrové – kontrola dědičnosti výkonnosti českého teplokrevníka" Snad se dočkáme i písemného zpracování tohoto příspěvku.
  • "komise propagační a marketingová – V.Boušková – nové webové stránky SCHČT" Třikrát sláva! Snad se netěšíme předčasně, ale doufejme, že nové webové stránky budou lepší a přehlednější než současné a např. část věnovaná plemenných hřebcům bude zahrnovat i hodnocení hřebce komisaři apod. (ano, stále ve mě dříme kousek optimisty).
  • "komise pro spolupráci s ČJF, pro odchov a výcvik – V.Csabi" – vize akcí pro chovatele Opět doufám, že se co nejdříve o dané vizi něco dozvíme. V každém případě jsou akce pro chovatele zapotřebí. Takový šampionát hříbat by byl např. naprosto skvělý (jen je třeba správně motivovat chovatele), stejně tak dodat větší punc exkluzivity výstavě klisen...Ale nejspíš to bude něco zcela jiného.
  • "schválena změna Stanov – rozšíření předsednictva o jednu pozici – pro zajišťování grantů, styk s institucemi, VŠ..." Teď už jde jen o to, aby nový člen předsednictva sděloval informace. Co se zisku informací od SCHČT pro studijní potřeby týče, mají velké a možná ještě větší mezery, neboť mlčí a mlčí. Dělá mi problémy pochopit, proč je spousta informací tajná, že by byly jen pro vyvolené?
Nevím jak vy, ale já se opět těším na další zápis ze zasedání, vy ne? :-)

Komentáře

  1. Díky za upozornění, nějak občas na ty zápisy zapomenu kouknout, asi i proto,že jsou stejně většinou všeobecné a tak budu stejný optimista jako ty a budu se těšit na lepší a včasnější zveřejňování důležitých informací pro chovatele, včetně lineárních popisů hřebců, nejlépe s podrobnějším vyhodnocením komisařů, kteří tyto zápisy a zatřídění dělají,ale to jsem už možná v krajině snů a můžu si o tom nechat leda zdát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, tak to jsem teda taky zvědavá, zda k nějaké odezvě dojde nebo ne a hlavně, jestli t obude ještě letos :D
      Skoro všechny ty návrhy a sliby :) tam vypadají fakt nadějně, jsem zvědavá, jestli z toho taky něco bude. Nové webky, více akcí pro chovatele, více otevřenosti pro studenstvo...to zní jako ve snu, skoro se mi nechce věřit :)
      Myslím, že pokud to nebude váznout někde jinde, na doc. Jiskrovou se můžeme spolehnout, ta se vždy ráda podělí a co se týče návrhu MVDr. Sedláčka...no co dodat, snad jen- jak na to proboha přišel? Marti, napadlo mě to stejné, co jsi napsala- copak se po šesti letech vypaří "akcelerační" kvalita klisny?
      No v každém případě to je hodně zajímavé a díky za upozornění! Mela.anima (Markéta).

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky