Seznam hřebců na körung ČT 2016

Jak jistě víte, delší dobu jsem teď byla aktivní spíše na FB stránkách Plemenní hřebci, ale blog je blog a stále má své kouzlo - proto se k němu také vracím.
A začněme rovnou něčím zajímavým, přesněji seznamem hřebců přihlášených na II. předvýběr hřebců do plemenitby PK ČT.
Jaguar (o: I’m Special de Muze, m: Sielottie po Burggraaf), foto: Šárka Votavová
Kompletní seznam zahrnující 15 mladých a 5 starších hřebců naleznete zde a na FB stránkách SCHČT jsou již fotografie některých mladých hřebců.

Přiznávám, že na některé hřebce jsem hodně zvědavá a doufám, že se dočkáme alespoň 2 opravdu kvalitních hřebců (čímž nechci nijak snižovat kvality přihlášených hřebců, ale upřímně mne moc nenadchla ani letošní hannoverská kolekce skokových hřebců).
A co vy? Máte tajné tipy? Otázka kdo vás zaujal je asi předčasná vhledem k tomu, že ještě nemáme všechny na fotografiích a nejvíce uvidíme až přímo na místě, ale i tak tu klidně můžeme debatovat  :)


Komentáře

  1. Tip:
    Jaguar
    Carlos
    Cannor

    OdpovědětVymazat
  2. Můj tip byl Carlos a Jaguar. Docela mě překvapilo, když mezi vybranými hřebci nebyl :-( Ale uvidíme co na něho řeknou u Slovenského .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaguar má prý horší kopyta, což je zajímavé vzhledem k výsledkům u Slovenského ....

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky