Canturino extrémně levně

Plemenný hřebec Canturino (Canturo - Mytens xx), který letos působí v ZH Tlumačov je nabízen za extrémně nízkou cenu 1500,- Kč + doplatek za březí klisnu 0,- Kč. Původně byl nabízen za 1500,- + 4000,- Kč doplatek za březí klisnu a v Německu byla cena pro změnu 450,- eur. Canturino tak může cenově konkurovat prvnímu svazovému hřebci Clin d'Or (Clinton I - Landor S)!

O Canturinovi jsem se zde již zmiňovala, dle mého se jedná o krevně velmi zajímavého hřebce. Rozhodně bych jej neváhala využít u klisen, které potřebují dodat krev a také v případě zájmu o koně vhodného do všestrannosti. 

PS: Ale znáte to - do určité úrovně se dá jakýkoliv kůň využít v jakémkoliv jezdeckém sportu ;-)

Komentáře

  1. Byla jsem mile překvapena, když mi na konci června přišla smlouva a na ní uveden doplatek 0,- Kč. Moc se nám tomu s technikem nechtělo věřit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel na rozdíl o druhé jmenovaného Canturino nemá udělanou naprosto žádnou propagaci :( Chybí mi více fotek a alespoň jedno video - předvedení na ruce v kroku, klusu

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, s tím souhlasím. Má naprosto nulovou propagaci, přitom se jedná o zajímavého hřebce z velmí úspěšné rodiny. Mám o něm rozpracovaný článek, bohužel už je skoro konec sezóny. Ale vše píši ve svém volném čase bez nároku na odměnu a rozpracováno toho mám více (stydím se).

    Jinak gratuluji k připuštěné klisně, mohu se zeptat pro jakou jste jej vybrali? Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Ani strýček google mi o něm nic neřek :-\ a tak sem do posledni chvíle váhala,ale věřim v dobrý krok i přes to, že 14.6. byla má kobyla jeho 4.(!)

    Pouštěla sem na poměrně krevnatou - Great Pleasure x Avignon x Veronal x Korok
    Prcek by měl být šampion crossů :-D

    Adina

    OdpovědětVymazat
  5. Ani strýček google mi o něm nic neřek :-\ a tak sem do posledni chvíle váhala,ale věřim v dobrý krok i přes to, že 14.6. byla má kobyla jeho 4.(!)

    Pouštěla sem na poměrně krevnatou - Great Pleasure x Avignon x Veronal x Korok
    Prcek by měl být šampion crossů :-D

    Adina

    OdpovědětVymazat
  6. Zdrvaím, přidávám se do konverzace, připustila jsem kobylku A1/1 po Canturino a narodil se krásný hřebeček, poměrně velký a silný na stavbu kobylky a barvou je po po otci tmavý hnědák :-)
    Je krásný.
    Kobylka byla jeho první žena na zapuštění :D:D
    S pozdravem Peťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, moc gratuluji k hřebečkovi a zároveň Vás/tě poprosím o fotografii. Canturino mi přijde jako zajímavý hřebec, který tu bohužel opravdu neměl loni příliš velký úspěch. Na jeho synka jsem moc zvědavá a určitě nejen já.
      Předem děkujeme :-)

      Vymazat
  7. dobrý den, také bych byla ráda za více foteček Canturina a jeho potomků, bohužel fotky jsou pouze na stránkách Tlumačova,ale pouze jeden na skoku ve volnosti, také mám zapuštěno Canturinem a očekáváme na začátku července, my jsme byli 14. partnerka. Je jí již letos 20-letá trakenka z Ruska v akceleračním programu,tak snad to bude kvalita. Přejji všem jeho příznivcům krásné a zdravé potomky.

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, uvažuji nad Canturinem pro svoji kobylu má někdo foto potomků? a co se týče chrakteru řekne mi k tomu nkdo něco prosím ? :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky