Víkendové předváděčky hřebců

Po Stáji Mustang předvede své hřebce i ERC Mnětice. Termíny předváděček jsou dnes 25. února a 11. března, v oba dny je čas začátku 12 hod. S kýmpak se tam dnes potkám? ;-)

www.clipmyhorse.de má na dnešek připraveny hned 2 předváděčky. Od 14 hodin je naplánována předváděčka HřebčínTannenhof a od 17 hodin bude své hřebce předvádět Zemský hřebčinec Marbach. Od 19 hodin má dnes předváděčku i Zuchhof Klatte, ta ovšem online přenášena nebude, bude jen v archivu na www.clipmyhorse.de

Příjemný zážitek a doufám, že mi sdělíte své dojmy :-)


Komentáře

  1. Viděla jsem jenom video a musím říci, že naprostá katastrofa. Nechlubila bych se tím a nereprezentovala bych tuhle úroveň. Scyrise očividně nezvládají, docela by mě zajímalo jaký má režim, protože mě to přijde jako upouštění páry nadupaného hřebce bez pohybu.

    Eva Holubcová (www.tbdiamond.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videa z Tlumačova mě upřímně také dostala. Sice je člověk rád, že si konečně může hřebce prohlédnout na videu, ALE...!!!
      U Scyrise mě napadlo, "tomuhle se vážně říká přilévání krve". Nevím nevím jak toto video asi zapůsobilo na ostatní, když v ČR je prostě zvykem přistupovat k plnokrevným hřebců v chovu nedůvěřivě a oni ukážou tohle...
      Nevím kdy si tu uvědomí, že předvedením hřebce si dělají reklamu, že je to jedna z nejdůležitějších událostí! Dnes jsem chtěla psát článeček o předváděčce v ERC Mnětice, ale řekla jsem si, že pár dní počkám a třeba se na to s časovým odstupem budu dívat jinak a třeba i lépe a bude ten článek takový milejší, nekritický... Ale je fakt, že proti tomu co předvedli v Tlumáku to bylo super ;-)

      Vymazat
  2. Mnu čistě z pohledu budoucího chovatele: ať hledám jak hledám...marně hledám fotku v zootechnickém postoji nebo alespoň v klusu na dlouhé stěně (nejen v tomto albu,i v ostatních). Chápu že cílem není výběr hřebce do plemenitby a mnohé jistě osloví parádní fotka hřebce cválajícího proti zdi, ale já asi opět čekala trochu víc :// Krásné jsou všechny fotky, ale k čemu mi to je, když hřebec ani na jedné nemá všechny 4 nohy na zemi ale kdesi ve vzduchoprázdnu.... Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. ps. teď jsem si uvědomila chybu, přípěvek byl určen k fotogalerii ERC Mnětice :/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den Veroniko, již jsem doplnila další 2 fotogalerie. Problém byl, že první fotografie Michaely Javůrkové byly sice na netu neuvěřitelně rychle, ale taktéž v nich nebyly dobré fotky v zoot. postoji. Včera byla na webu Jezdectví přidána fotogalerie Martiny Kůstkové, které se fotky skvěle vyvedly, a to i ty v zoot. postoji. Proto jsem sem odkazy na obě fotogalerie přidala (včera jsem si přidání nové fotogalerie nevšimla, proto ji přidávám až dnes). Mimochodem právě focení v zoot. postoji bylo komplikované, neboť koně vodič postavil přímo proti kameře a fotografové je měli proto z celkem špatných úhlú, ale během předváděčky si vodiči místa k postavení koně k posouzení exteriéru měnili, takže i fotografové dostali svou šanci :-)
    PS: Vložení komentářů k jiným článkům nevadí, v tom malém množství komentářů se tu vždycky nějak najdeme :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky